lauantai 5. helmikuuta 2011

Kavereita

Olen viimeaikoina tavannut ihan hirmuisesti koirakavereita! Mamman kanssa eräänä iltana tavattiin peräti kuusi koiraa, joiden jokaisen kanssa sain hieman leikkiä: labradori, 12-viikkoinen westietyttö, kaksi kääpiösnautseria, parsonrusseli sekä isovillakoirauros. Naapuritalon Hannibal-nimistä kääpiömäyräkoiraa olen myös tavannut, hänen kanssaan tulemme tosi hyvin toimeen, sillä ikää on lähes päivälleen saman verran ja leikki sujuu loistavasti. Koirapuistossa leikin Siperianhuskyn kanssa, hän oli oikein komea nuori uros vaikka juoksikin epäreilun kevyesti ympäri puistoa, kun minä yritin kaikkien voimieni edestä pinkoa pysyäkseni perässä.

Lisäksi muutama viikko sitten meillä kävi vieraita: kultsuystäväni Peto ja Robi tulivat viikonlopuksi kylään.


Robin kanssa on kiva loikoilla, hän on minulle vähän kuin isoveli, idoli, ylväs hieman jo vanhempi herra, jonka turvalliseen kainaloon on kiva käydä päiväunille. Pedon kanssa taas keskitymme lähinnä leikkimään, tosin nyt Peto oli satuttanut tassunsa, eikä voinut lähteä minun ja Robin kanssa koirapuistoon ollenkaan peuhaamaan.


Mamma vähän lupaili, että ensi viikolla on taas odotettavissa kivoja koiratapaamisia, joten niitä odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän minulle virtuaalirapsutuksia tai muuten vain terveisiä käynnistäsi!