lauantai 12. maaliskuuta 2011

Ruoka-aika

Mamma väittää, että olen nirso.

No ehkä vähän. Mamma on kokeillut milteinpä kaikkea, mutta raksuista olen suostunut syömään ainoastaan Royal Caninin Mini Junioria. Ja sitten lihaa. Naudan paistijauheliha, aah, kanafilesuikaleet, nam! Viimeisimpänä mamma yritti Yrjölän puuroa, mutta hah, ymmärsin nopeasti, että lihat saa siilattua siitä helposti pois ja näin pahat ryynit voi jättää syömättä.

"Mamma, söin jo lihat, anna lisää!"
Saija-täti toi viime viikolla kokeeksi Pompu-neidin muonaa, Royal Caninin Sensible-raksuja, joita nirsonkin koiran pitäisi suostua syömään. Söinhän minä niitä kaksi kipollista... kunnes kyllästyin.

Mutta sitten mamma keksi. Että jos kupista syöminen on tylsää, niin muutetaan taktiikkaa! Olen aina tykännyt riepotella tyhjiä muovipulloja ja ravistella sieltä sisältä nameja ulos, joten mamma keksi tunkea koko ruoka-annokseni pulloon. Ja sehän oli ihan loistava idea! Ruoka ja leikki samalla kertaa!



 


 




Ja ne raksut maistuu sata kertaa paremmalta itse saalistettuina kuin kupista mutustettuna, uskokaa tai älkää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän minulle virtuaalirapsutuksia tai muuten vain terveisiä käynnistäsi!