keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Genius!

Mä sain tossa loppuvuodesta tällasen uuden namikätkölelun. Se on ihan kiva, paitsi etten mä saa sieltä oikein mitään ulos. Paitsi noi tyhmät nappulat, joita mun mamma laittaa sinne hämäykseks. En syö niitä, koska haistan, että siellä sisällä on kanakierrepaloja. Lelun nimi on muuten Kong Genius, eli siis mä oon aika nero, kun mulla on kerran tollanen lelu!








Lopulta sain vähän apua, jotta sain kanakierteet ulos tuolta. Mut oon silti nero, eiks vaan?

Mammalla oli tänään varmaan joku mielenhäiriö, ku se raahas mulle kaupasta vaikka mitä kivaa. Tuoretta jauhislihaa, kanaa, solmuluita, possunkorvia, kahdenlaisia purupaloja sekä hammasharjan. Siis voitteko kuvitella, mulle, ihmisvauvojen hammasharjan. Voitte varmaan arvata mitä mieltä mä oon siitä...

6 kommenttia:

  1. Hullussa! Mullaki on hammasharja ja lihanmakusta hammastahnaa. Mut koska mä en varsinaisesti väläytä mun Pepsodent-hymyä esiin ne nähdessäni, mamma on jo osittain luopunu toivosta harjauksen suhteen ja luottaa enimmäkseen dental stickseihin. Hahaa, väsytystaktiikka kannattaa!

    P.S. Kyllä huomaa, että sulla on neron otteet. Ei epäilystäkää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kuulemma hammaskiveä, eläinlääkäritäti neuvoi, että pitäis pestä hampaita. Mut mä koitan syödä sitä harjaa, ni se on vissiin vähän hankalaa mamman mielestä. Dental sticksejä mäkin syön, mut ainoastaan niitä värillisiä hammasharjan muotosia, sen toisen firman pureksittavat on ihan pahoja :D

      Poista
  2. Siis todellakin olet Nero. Ei epäillystäkään. Mitä se sun mammas niitä tavisnappuloita sinne tuubiin mättää? Haloo. Saahan niitä syödä kupistakin. Mäkin nakkelen ne napurat nurkiin.

    Tiäkkö kuule Jalo, mä tykkään hapaidenpesusta. Mä oon illalla pesujonossa kärkkymässä kylppärissä ja iskä pesee mun hampaat viimeseks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii just! Koitapa saada mun mamma tajuumaan. Sit se naputtaa imuroidessaan kun mun lattialle kylvämät nappulat ropisee imurin säiliöön. Keh keh, itepähän aiheutti!

      Sähän oot aikamoinen hammaspesuintoilija! Onks sulla joku spesiaaliharja vai ihan tavis? Voisit ehkä tehä postauksen hampaittenpesusta?

      Poista
  3. Kivan näköistä touhua tuo lelun jäystäminen :) Maistuu varmaan ilman nappuloitakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, toi on sitä Kongi-sarjaa, suosittelen, on hirveen hyvää ajanvietettä, siis JOS ihmisväki tajuaa laittaa sinne jotain HYVÄÄ syötävää... :P

      Poista

Jätäthän minulle virtuaalirapsutuksia tai muuten vain terveisiä käynnistäsi!