keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Paluu arkeen

Mamma ja pappa tuli lomalta kotiin ja nyt mäkin oon kotona! Niitten piti noutaa mut jo sunnuntaina hoitopaikasta, mä kattelin jo huolestuneena kelloa, kun niitä ei kuulunut... Mutta kuulemma Kreikassa oli joku lennonjohdon lakko, ja niitten lennot oli myöhässä, joten mä sain viettää vielä ylimääräisen vuorokauden ystäväni Millin, Ansan, Hillevin ja Hilman sekä Pauliina-tädin kanssa.

Mut sit maanantaina mut haettiin kotiin! Mä olin aika ilonen nähdessäni mamman ja papan, mutta masennuin vähän, kun kuulin, että pitää lähteä kotiin. Mulla oli kivaa mun ystävien kanssa! Mut aika rankkaahan se on, leikkiä kauheesti koko ajan, joten olin aika väsynyt sitten kotona. Oon nukkunut oikeestaan pari vuorokautta, jokaisessa omassa pedissäni vuorotellen ja kaivanut lelukorini läpikotaisin tarkistaakseni, että kaikki lelut on tallessa. Ja uskotteko, kuin kauhee homma on käydä läpi kaikki omat aamulenkkimaisemat! Viikkoon en oo saanu yhtään merkkipissaa lirutettua sinne, joten mun täytyy nyt huolella käydä joka kulma läpi, että kaikki tietää mun palanneen maisemiin!

Mä sain mammalta ja papalta tuliaisen. Se on tollanen apina, kuulemma jostain pölyisestä pikkukaupasta pelastettu. Se on pehmeä ja sitä on hyvä nällystää.



Nyt mä jatkan mun unia ja syön vähän lisää possusuikaletta (on muuten hyvää!).

1 kommentti:

  1. Kukapa sitä jaksaisi koko ajan leikkiä ja temmeltää. Tarvitseehan koirakin välillä omaa rauhaa ja nukkuessahan taas saa energiavarastot täyteen. Niin, ja ruokaa aina välillä niin pysyy poika virkeänä. Possunsuikaletta en ole koskaan maistanut, varmaan hyvää. Sain viikonloppuna maistaa raakaa naudanlihaa, siinä kyllä herahti vesi kielelle, kun tuoksu tuli nenään.

    VastaaPoista

Jätäthän minulle virtuaalirapsutuksia tai muuten vain terveisiä käynnistäsi!