maanantai 18. helmikuuta 2013

Kuva-arvoitus

On löytyny jauhislihan ohella maailman paras herkku. Arvaatteko, mitä näissä kuvissa on?



Siinä on maksaa. Joo, naudan maksaa. Voi pojat, se on hyvää! Maksapalojen rinnalla kalpenee niin ankkafileet ku kanakierteetkin. Näiden perässä saatan jopa harkita luoksetuloa metsälenkuroilla.

Mut pistettiin eilen pesulle. Korvakarvat alko kuulemma oleen niin rasvaset, että oli aika puunata koko koira. Nyt tuoksun jollekin kukkaistuoksulle, mutta turkki on kyllä aika pörhee. Pesua seuras tietty kuivaushepuli, josta on videokin, mutta papan keskustelu mun kanssa on siinä videolla niin epämiehekäs, että sitä ei kuulemma saa julkaista.

Mut pari kuvaa kuiteski. Hepulin entisestään suurentamat silmät ja kreppaantuneet korvakarvat. <3



Hyvää alkanutta viikkoa kameleille! Meidän perheen herätti maanantaihin kellarikerroksesta kantautuva piikkausmöly. Nyt se on sitte alkanu - putkiremontti...

10 kommenttia:

  1. Taidat olla kaikkein ilmekkäin tiibettiläinen...♥

    VastaaPoista
  2. Mä saan monesti erikoisherkkuna kuivattuja maksapaloja. Ah, mitä herkkua ne onkaan! Kyllä jokaisen koiran pitäis saada tuollaisia herkkuja!
    Hui, putkiremontti kuulostaa pelottavalta. Tai tarkemmin ajateltuna kuitenkin KIINNOSTAVALTA! Mee avuks sinne remppaan, mä ainakin menisin.
    Maanantaimuiskut!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näist ei tullu kuivattuja, vaan pelkästään keitettyjä, mutta ah, niin hyviä! Kuulemma vaan mamman näpit alkaa löyhkätä ällöttävältä, kun se heittelee mulle näitä lenkuralla :P

      Pitänee ottaa remontissa assitentin tehtävät hoidettavaks. Tai oikeestaan työnjohdolliset tehtävät sopis mulle ehkä parhaiten!

      Poista
  3. Putkiremontti tarvitsee kunnon valvojaa. Voisit ilmoittautua ruokapalkalla tekemään muutaman valvontatyön ja sitten nukkua lopun päivää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, hyvä työnjohto ja -valvonta on kaiken a ja o, maksapalapalkalla tietysti!:)

      Poista
  4. Ai gaumee, maksaherkkuja! Määkin olen saanu niitä kuivattuna, voi mahoton ku onkin hyviä - hirmeen paljoo ei vaan matte suostu antaan ettei mee masu sekasin. Sulla on Jalo kyllä noi ilmeet ihan mahottoman hauskat, ookkos koskaan aatellu alkaa oikeen ammattikoomikoksi? Mää ainaki fanittasin sua kovin! Mukavaa viikonjatkoa Turkuun, t. Mauri-setä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul kans säännöstellään näitä, ettei tuu kakkavaivoja. Ja muutenki ovat kuulemma spesiaalinameja, että vaan hankalissa tilanteissa käytetään (siis sillon ku en malta kiinnostua kanakierteistä yms, eli nykysin melkeen aina ulkona...)

      Kyl mää varmaan vähäsen ammattikoomikko oonki, ainaki mamma ja pappa nauraa mulle aika usein :D

      Poista
  5. Sullakin on aivan mahtavia ilmeitä, se taitaa olla meidän tipsujen juttu (mitä muut ei osaa.) Ois kiva joskus treffata ja riehua oikeen kunnolla tipsujen kesken. Mitä sä tykkäät toisista koirista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään, jos musta tykätään ;) Isoille koirille vähäsen saatan rähjätä, ku ne pelottaa, ja sit noi lyttykuonoset/hännättömät/taistelijakoirat: ranskikset ja staffit sun muut, ne saa mut kyllä ihan raivon partaalle. Ku ei niistä tiiä mitä ne meinaa, ku hännästä ei nää mielialaa ja sit ne pitää sellasta kummallista röhkinä-ääntäki.

      Ilmeet on kyllä tipsujen ominaisuus!:) Mä oon täs viime aikoina kohdannu lenkuralla parikin tipsua, oon hirmusesti koittanu tehä tuttavuutta mutta ne on ollu vähän vanhempia yksilöitä eikä oikein oo osannu arvostaa mun riekkumista... :P

      Poista

Jätäthän minulle virtuaalirapsutuksia tai muuten vain terveisiä käynnistäsi!