lauantai 5. marraskuuta 2011

Uus työ

Nyt ku mamma on korjannu kaikki johdot piiloon, on sähköalan töitä ollut vähemmän. Aattelinkin tossa sit yks päivä vähän laajentaa repertuaariani, ja tutustuin hieman viheralaan. Ja kappas, heti löysin töitä!

Mamma oli sijoittanut telkkarin kulmalle tollasen kasvin. Mun mielestä se oli liian pitkä, joten aattelin katkasta sen. Nyt meillä on kaksi kasvia, oon aika taitava! Mamma sano, että toi on joku arvokas perintövaasi... en tiiä siitä, mutta se kellahti aika helposti, niin että sain otteen tosta bambusta.

Kattokaa ny kuin hienosti katkastu kasvi!
Suuni muistuttaa kuulemma jättiläispythonin kitaa.

Mutta tästäkään projektista mamma ei vissiin tykänny.
Kasvi, tai siis kasvit, nostettiin ylös enkä mä enää ylety niihin, aika tylsää.

-------------

Eilen olin suunnattoman hämmästynyt, sillä mitään ei ollut tuhottu työpäivän aikana. Kunnes vilkaisin vaaleaa karvalankamattoa, johon oli roiskaistu puklu. Nenääni kantautuikin mehevä tuoksahdus, ja vilkaisin taakseni ovelle: kappas, iso ripulikakka eteisen matolla. Ja koska eteisen ovi aukesi juuri kakan päälle, olin ovesta tullessani levittänyt sitä... no, kaikkialle. Eläinkaupan tädin koemaistattamat herkut ei vissiin tehneet masulle hyvää, tai sitten tämä oli puhdas kosto kaiken pureksittavan piilottamisesta...

2 kommenttia:

  1. Ymmärrän kyllä hyvin Jalo sua. Jos maha on löysällä niin se on löysällä. Mäkin ilahdutin kotiväkeä toissayönä, oli maha vähän ripaskalla ja kävin yöllä helpottamassa oloa takkahuoneen puolella. Kotiväkeä en viitsi moisen pikkuasian takia yöllä herättää. Emännällä pisti haju aamulla nokkaan, mutta ei se ollut yhtään vihainen. Paitsi itselleen. Katos, kun se antoi mulle jätskipaketin loput eikä tainnut maha kestää sitä. Vaikka oli ihan Valio-jäätelöä.

    VastaaPoista
  2. Mä yleensä koitan herättää, jos on pakko päästä kakalle, mutta nyt ei ollu muuta mahdollisuutta, kun mamma oli töissä. Menin silti mahdollisimman lähelle ulko-ovea, eiks se oo jo melkein niinku ulkona?

    Ei munkaan mamma ollu vihanen, mutta sen tekee aina tosi pahaa korjata mun tuotoksia, se on vähän herkkä tollasten eritteiden suhteen :P

    Sun pitää saada useemmin jädeä, sit maha tottuu siihen!

    VastaaPoista

Jätäthän minulle virtuaalirapsutuksia tai muuten vain terveisiä käynnistäsi!