maanantai 18. heinäkuuta 2011

Ystävä kylässä

Mamma siivoili kovasti perjantaina, joten ounastelin jotain jännää tapahtuvan. Lauantaina mamman työpäivän ja päivälenkin jälkeen sainkin sitten kivoja vieraita, nimittäin Peto-koira emäntänsä kanssa saapui kyläilemään!

Viikonloppu ystävän kanssa oli ihan huippukiva! Peto on minua vain hiukan yli puoli vuotta vanhempi, joten meillä on paljon yhteisiä juttuja ja leikkejä. Leikkimme näyttää muuten hurjemmalta, kuin mitä se on. Useimmiten minä olin miltei kokonaan Pedon suussa, mutta hän ei suinkaan purrut ja muutenkin varoi hienosti tönimästä minua liikaa, sillä kokoeromme on kuitenkin aika suuri.


Apuaaa, mamma, tassuni on jumissa!



 Sunnuntaina emäntämme kävivät syömässä ja uskalsivat jättää meidät kotiin kahdestaan. Emmekä tuhonneet yhtikäs mitään, aamun koirapuistoilu oli väsyttänyt meidät molemmat ihan täysin!



 

TAAS tassuni on jumissa!
Viikonloppu oli hurjan kiva, vaikkakin olin sunnuntaina aika väsynyt kahden päivän leikeistä. Peto asuu harmillisesti Tampereella saakka, mutta minun täytyy vinkata mammalle, että jospa tekisimme pian vastavierailun Pedon luo. 



Tässä vielä näyte touhuistamme. Video loppuu kesken, koska minä tein spurtin kauemmas pusikkoon, ja mammalle tuli kiire lähteä perääni - ei hätää, minä kirmasin jo tuulispäänä mammaa vastaan.

2 kommenttia:

  1. Moro Jalo!

    Kylläpä onkin mammasi saanut hyviä kuvia napsittua paineistamme :) Oli kyllä tosi kivaa, toivottavasti nähdään pian uudestaan! Tulkaa te yökylää meille.

    t. Kekkuli-Peto

    VastaaPoista
  2. Juu me tullaan heti kun mamma saa töistä hiukan vapaata, mamma kertoi, että te muutatte pihalliseen kotiin, voidaan sitten siellä viimeistään treffata!

    VastaaPoista

Jätäthän minulle virtuaalirapsutuksia tai muuten vain terveisiä käynnistäsi!