maanantai 16. heinäkuuta 2012

Uusi pieni ystävä

Mä oon saanu uuden ystävän. Hän on kirjaimellisesti uusi, ikää vasta vaivaiset kymmenen viikkoa. Rodultaan hän on kleinspitz eli suomalaisittain pieni saksalainen pystykorva. Ja tyttö!

Käytiin vähän metsälenkuroimassa eli juostiin heinikossa kuin tuulispäät. Tai eka mä vaan haistelin ja keskityin pissailuun, mutta sit tää pieni sai mut innostumaan leikkiin.

Luna hepuloi.

Jalo hepuloi.

Jalo ja pelottava takaa-ajaja.





Mamma pahoittelee heikkoa kuvanlaatua, kuulemma tää Suomen kesän kuuluisa valoisuus ei nyt oikein riitä kameralle. Mut ei se mitään, olkoot kuvat kuinka synkkiä tahansa, mun mieleni on iloinen uudesta ystävästä <3

psst. Ootteko plokikamut näyttäny ihmisväellenne tämän analyysin...? Tipsut ei nimestään huolimatta ole spanieleja, mutta mun mammaan toi spanieliluonnehdinta täsmää kyllä aikamoisen hyvin... ;)

2 kommenttia:

  1. Kyl sua on ny onnistannu, Jalo. Tommosen söpösen tyttiksen sai kamuks. Upeeta! Ootte ihan onnessanne, ku ravaatte niityllä.

    VastaaPoista
  2. Voi että miten suloinen pieni karvapallo :) Kyllä koiralapset vaan ovat ihania...ihan sama mitä rotua tai kokoa :)

    VastaaPoista

Jätäthän minulle virtuaalirapsutuksia tai muuten vain terveisiä käynnistäsi!